سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی گذشته از زیبایی منحصر به فرد وپوشش بغل های سایبان وباقیمتی ارزانتر به مشتریان عزیز ارایه می شود.سازه سایبان کالسکه ای تبلیغاتی از پروفیل بوده ونورد می شود .و وقتی ۹۰ درجه خم شد و حالت کالسکه به خود می گیرد و بعد از تخته کوبی وارد مرحله پارچه کوبی شده و اماده نصب می گردد. و قیمت نهایی سایبان کالسکه ای تبلیغاتی درنهایت بستگی به قیمت پروفیل و پارچه مصرفی و لوازمات دیگر دارد. در این نوع سازه از برزنت یک رو مشمع ویک رو کنف استفاده می شود. که در نوع خود بی نظیر بوده و پارچه ضد آب و مقاوم می باشد. و نوع دیگر پارچه مصرفی بنر ۱۳ انس و یا فلکسی ۱۸ انس می باشد. که نوع بنر و فلکس قابلیت چاپ لوگو و تبلیغات را دارا می باشد.
ساخت سایبان کالسکه ای تبلیغاتی، اجرای سایبان کالسکه ای تبلیغاتی و نصب سایبان کالسکه ای تبلیغاتی توسط مرکز سایبان سر به صورت تخصصی انجام می شود .

اکثرا مشتریانی که بخواهند سایه از بغل سایبان نیز داشته باشند ، و سایبانی با قیمت ارزانتر داشته باشند سایبان کالسکه ای تبلیغاتی را شفارش می دهند و جلو آمدگی سایبان کالسکه ای تبلیغاتی استاندارد ۱۲۰سانت می باشد. که در مواردی با استفاده از یک خانه اضافی می شود تا ۱۵۰ سانت هم جلو آمدگی داشته باشد.
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی هم برای تبلیغات ایده مناسبی می باشد، و قیمت ارزانتری نسبت به سازه بازویی، و یا فنری دارد و اما اگر در سایبان بازویی از موتور و گیربکس برقی استفاده کنیم. اصطلاحا سایبان برقی اطلاق می شود. که آپشنی جداگانه از قیمت سایبان است. و موتور سایبان بستگی به قدرت موتور ۶۰ نیوتن و ۸۰ نیوتن و ۱۰۰ نیوتن دارد.

عوامل موثر در قیمت سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

نوع اسکلت و سازه نوع پارچه ای که استفاده شده ابعاد سایبان کالسکه ای تبلیغاتی هزینه ساخت سایبان کالسکه ای تبلیغاتی و نصب تاثیر مستقیمی برای قیمت سایبان کالسکه ای تبلیغاتی میگذارد ، اما بعضی از شرکت ها هستند با یک تومار بزرگ از کارهایی که ریز به ریز انجام داده سراغ شما می آیند و از شما هزینه ی تمام کارهایی که انجام شده است را میخواهند اما به این نکته توجه کنید که شرکت های معتبر این کارها را انجام نمیدهند فقط هزینه ی کارهایی که برای شما انجام داده اند را از شما می گیرند.

خرید سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند و در دو نوع برقی و دستی موجود می باشند. همچنین جنس پارچه های به کار رفته در ساخت این سایبان ها با هم متفاوت می باشند. بنابراین در صورتی که قصد خرید سایبان را دارید باید ابتدا نوع آن را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی در مقایسه با سایر سایبان ها قیمت ارزان تری دارد. این سایبان ها کیفیت بالایی داشته و عواملی همچون جنس پارچه سایبان، متراژ آن و … بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد.

نصب سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی با توجه به این که در بیرون از مغازه نصب می گردد باید با دقت نصب شود زیرا در صورتی که محکم و اصولی نصب نشود می تواند خطر آفرین شود. سایبان های کالسکه ای برقی نصبی پیچیده داشته و باید حتما توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود تا عمر کارکرد آن افزایش یابد.

سایبان فنری ( بازویی )

سایبان تبلیغاتی فنری

سایبان فنری که با عنوان سایبان بازویی نیز معرفی می گردد در دو حالت دستی و برقی قابل ارائه می باشد. این سایبان ها که جدیدترین نوع سایبان می باشند به دلیل زیبایی و کم جا بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. سایبان های فنری دارای دو یا سه بازو هستند که با خم شدن از قسمت مفصل بازو ها، سایبان به طور کامل جمع می گردد. برای عزیزانی که به علت مشکل جسمی یا کهولت سن، بازو بسته کردن سایبان سخت می باشد، سایبان برقی بهترین گزینه جهت سهولت کار است. 

سایبان پرده ای

سایبان های پرده ای به لحاظ ساختار بسیار به سایبان های بازویی شباهت دارند. در محل هایی که یک مانعی مانند تیر چراغ برق وجود دارد و امکان نصب سایبان های دیگر به دلیل عدم امکان باز نمودن سایبان وجود ندارد، نصب سایبان پرده ای بهترین گزینه می باشد. گاها مشتری اعلام می کند تابش مستقیم نور خورشید در ساعاتی از روز بسیار آزاردهنده می شود و سایبان های کالسکه ای و فنری توانایی پوشش کل منطقه مورد نظر را ندارند. در چنین مواقعی سایبان پرده ای به عزیزان پیشنهاد می گردد و استقبال کم نظیری از این سایبان ها داشته ایم.